Wednesday, May 7, 2008

celebrating abi...

masa kena cucuk..uwwwaaa....tadi sebelum kena cucuk senyum2 dengan doktor..hehe
tengah duduk2 tiba2 abi cakap 'ala tak suprise langsung lah suprise sayang semalam...hahaha...abang dah boleh agak dah....' mama pun tersenyum2...mama jawap 'ok lah tu...buat2 jelah suprised...' secara spontan abi cakap 'ha jom lah makan domino's, harini kan buy one free one...' mama pun cakap...'oooo ni kira ganti suprise yang tak suprise tu lah...mama belanja lah!'

cepat2lah mama abi siap..hanin pun tukar baju cantik2 sikit...pakai baju nwe born..muat lagi! khaltu taghreet bagi ni, dia ni jiran rumah lama mama n abi, baik orangnya..masa duduk rumah tu hanin takde lagi..hehe...

setakat boleh letak gamba je...untuk kenangan hanin..sebab dah besar hanin mane ingat kan...hem nanti hanin dah pandai, dah besar, boleh buatkan pizza untuk abi, abi suka betul pizza tau!

tengah tunggu pizza sampai...


hanin tengok je mama makan kat tepi...hanin tak boleh makan lagi lah sayang...


ok ok..nak balik dah...ambil gambar cepat..ni Domino's kat bab asy syimaali, jamiah urduniyyah

p/s...kat tepi tu ade logo pepsi, tapi mama n abi tak minum pepsi pun tau! sbb boikot!

4 comments:

silversarina said...

salam 'perkenalan' ...

happy birthday abi... makin macho nampak :P

si comel hanin tu sebiji muka abinya.

ahl mujahideen wa syuhadaa' said...

ahlan wa sahlannn...
thank you...abi makin tambah tanggung jawap makin macho hehe..ni abru anak satu, anak dua nanti insya Allah bertambah machonye...hehe
written by mama.

Uwais Amzar's Family said...

huhuuu..mama, bukan abi uwais yg jawap tepon abi hanin tulah..ummi yg jawabkan...uhuuu.. abi uwais dh try kol 2x tp abi hanin tak angkat2...so, abi dh msk bilik air..ummi yg tlg jawabkn..;p

ahl mujahideen wa syuhadaa' said...

sekarang domino's boikot!!!!!