Monday, March 16, 2009

rumah dah pasang internet

Alhamdulillah!! dengan izin Allah dapat lah Mama Abi pasang internet kat umah.



seronok. moga peluang yang ada ini kami manfaatkan sebaik-baiknya.



dan Hanin, tolong bagi kerjasama kat Mama nak berinternet! huhu..belum apa2, baru 5 minit mama duduk kat meja computer tiba2 datang merengek2 kat mama minta dukung.

dukung boleh sayang, kejap lagi pun boleh kan?? huhu....
ha, kalau dah dukung tu, tak perlu lah sibuk2 nak tolong mama taip...huhuhu.....

'ala kulli hal... terima kasih sayang ku Hanin...

3 comments:

Muthanna Saari said...

haha macam Insyirah, kalau dia tak tido, jangan haraplah abi ummi nak duduk depan komputer. bukan takat tolong taip, tolong panjat duduk atas meja komputer lagi..huhu..hanin pun serupe ye

Uwais Amzar's Family said...

sama jelah dgn si uwais ni..

rasanya mana2 anak2 kecik pun camtulah.. ???

Ain said...

saba mama.. bru sorg.. hehe.. buleh la kite jimat2 pasni.. usah bazir2 kedit.. hehe.. testing komen. :)