Wednesday, February 18, 2009

hadiah Hanin




Semalam 17hb Februari Hanin genap setahun 2 bulan, dan sempena tu Hanin diraikan dengan hadiah istimewa, kehadiran Uda Ain. Dapat lah Uda melihat perkembangan Hanin dan bersama Hanin membesar. Kalau diizinkan rezeki Allah, dapatlh Hanin main bersama2 anak Uda.



Seronok rasanya bila fikirkan perkara2 yang akan mama dan Uda kongsikan, tambah pengalaman kami berkawan sejak dari tadika, tambahkan akrab ukhuwwah.



selamat pengantin baru

6 comments:

Uwais Amzar's Family said...

eh..tp mcm knl lah kt umah sapa ni ek..?? hehee

suweileh family said...

ha'ah...sofa tuh mcm pernah ku lihat...kat rumah saper yer, cik ayu.

Salam untuk Ain, slmt dtg.

ahl mujahideen wa syuhadaa' said...

entah lah tak ingat lak kt umh sape huhuh. ngade!

Keena Omar said...

Assalamualaikum,
Happy to see Ain n hubby. Lovely couple.
Seeing you all with your families just reminds me of how old I am!
Huhu

Uwais Amzar's Family said...

hahaa.. mestilah umah yg cantik tu kan..keh3x.. :p k.ina, nnt blh knlkan k.ina dgn ain..kan wawa..? heh bila ye? umah kak pah pn x g lag nih.. ohya, wawa sila jawab tag kak yu tu ye!

ahl mujahideen wa syuhadaa' said...

to ustazah, tua umur tapi jiwa tetap muda insyAllah.
baru tgk gmbar ustazah dgn ain kt slide show blog ustazah. salman yg mana ain tny?hehe. ain igt lg nama anak ustzh, marwah dah tak igt..huhu tua gak..