Sunday, February 8, 2009

Hanin super ceria

Empat hari lepas mama abi dah start cuti sem, dan Hanin pun tahu kami sedang bercuti, ceria dan gelak tawa dia luar biasa, senyumnye betul2 senyum, kenyet2 mata dan kemek2 hidungnye, bila gembira berlari2 nak peluk mama dan abi.



Kata abi, selalu bila mama tak ada dalam bilik, Hanin akan baring dan sandar pada abi, selagi abi tak bergerak, selagi tulah Hanin akan sandar pada abi. Kadang2 Hanin peluk cium abi tanpa disuruh, memang penyayang!



Hanin cium baby Munsief bin Mujahid ketika menziarahi kak Diyana dan Ust Zul semalam

4 comments:

Uwais Amzar's Family said...

pastu lagi satu ummi nak tambah.. Hanin ni sangat pemalu orangnya.. especially dengan 'ammu muhaimin.. nyorok-nyorok senyum-senyum gitu bila di acah 'ammu muhaiminnya... kihkihkih... mcm org besar!

suweileh family said...

slm awa, nk copylah gmbar ni, comel tgk hanin cium munsief. bolehkan?

Uwais Amzar's Family said...

meh kita tlg jawabkan..hahha.. amik je..sbb gambar ni dr camera kita..! kuikiui..hiii ;)

ahl mujahideen wa syuhadaa' said...

to kak ina

boleh amek je hehe

thanks kak ayu hehe