Wednesday, April 15, 2009

Hanin dapat adik!

Bismillah

alhamdulillah berita gembira.. hanin dh dapat adik, bila bercakap pasal adik, konsep 'adik' kali ni besar sikit dari biasa hihi... hanin dah jadi kakak kepada Uwais Amzar syari'e nya... iaitu kakak susuan...hihi. Alhamdulillah terima kasih kepada Ummu Uwais yang sentiasa berbesar hati nak menjadikan Hanin anak susunya.

Buat Uwais dan Hanin moga jadi adik beradik yang soleh dan solehah dan taatkan kedua ibu bapa masing2...

Moga dengan hubungan ini menambah utuhkan sillaturrahim mama, abi, umi uwais dan abi uwais.

Sekali lagi ucapan terima kasih kepada kak ayu...moga Allah lipat ganda kan ganjaran di sisi-Nya.

ketika uwais dan hanin masing2 dalam minggu pertama



sekarang...dah besar..

5 comments:

Chanana said...

buat terkejut jek.. ingatkan mama hanin pregnant..hehe..

Ainul Arina Madhiah said...

salam kak marwa...

baru nak terexcited ingatkan kak marwa pregnant gak, hehe... apapun tahniah la kat hanin sebab dpat adik susuan, eh adik ke? macam abang je sebab hanin selalu kena buli ngan uwais.. hehe

Uwais Amzar's Family said...

salam..
cantik punye surprise news yek.. hihii.... alhamdulillah senang sikitlah umi nak jaga nnti..tap dua-2 punya perangai msg2.. huhu.. ainul, akk setuju tu tp nak wat camner..ikut tarikh lahir hanin lebih 7 hari..haha..

buat marwah, insyaallah mg ikatan ukhuwwah kita terus utuh.. mohon petunjuk Allah selalu.. amiin

ahl mujahideen wa syuhadaa' said...

salam semua...

menjadi ye tektik ni hihi..

to ainul, sape lagi yang pregnen? bila awak ckp 'ingtakan kak marwa pregnen gak'..hihi

Ainul Arina Madhiah said...

kat irbid siapa lagi akak kalau bukan kak asma khalid, mesti akak dah tahu punya.. hihi..